برات آرزو می کنم بهترین هایی را که هیچکس برایم آرزو نکرد...!! خسته ام...

 

ای نازنینم

دیگر سکوت خواهم کرد سکوتــی از ته دلم ...

از این تکرار واژه هاخسته شدم...

از تکرار لحظه ها نیز ...

خسته ام...

از هیاهوی آدمها...

از حس بودن...

خسته ام از نگاههای تکراری...

خسته ام...

از آشفتگی این روح سرگردان...

دنیا...

لحظه ای بایست....

بگذار نفسی تازه کنم

خسته ام

از خودم بیشتر از همه چیز خستـــه ام


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت17:19---13 خرداد 1390
سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی
خوشحال می شم که با شما و دیگران دوست بشم و ارتباط برقرار کنم
ای کاش مدیریت وبلاگت خالی نبود این جوری خیلی ناشناسی
به امید دیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, |ساعت18:33 |LOve |